April 7, 2014

Adunarea Generală a Centrului Universitar București

     Cu mic cu mare ne-am strâns într-o duminică, mai exact pe data de 6 aprilie, îmbrăcați în uniformă ca niște adevărați cercetași și plini de entuziasm, la Adunarea Generală a Centrului Universitar București.
     Deși sunt convinsă că mulți dintre cei care citesc știu deja ce presupune, ar trebui să le oferim celor mai noi în ale cercetășiei, cât și celor care nu sunt membri cercetași, câteva informații. Adunarea Generală(AG) are loc o dată pe an, la ea participă toți membrii centrului local, iar drept de vot au cei care au împlinit 16 ani și au promisiunea depusă. Votul este democratic, valoarea unui vot fiind aceeași indiferent de statutul membrului în centrul local, fie el explorator, senior sau lider.
     Acum, dacă am hotărât cum stă treaba cu organizarea, să trecem la AG-ul nostru propriu zis. Nu ne-am strâns noi chiar dis de dimineață, pentru că era duminică, iar un membru odihnit gândește mai bine și votează cu simț de răspundere, iar fusul orar al celor care sunt alături de noi de la mii de kilometri, ne-ar fi încurcat puțin de dimineață. Am  avut pe ordinea de zi raportul consiliului, raportul cenzorului, planuri de viitor, stabilirea datei campului de centru local din vară și multe altele. Desigur că n-am fost mereu de acord unii cu ceilalți, dar am dezbătut probleme și am propus soluții.
     Am încheiat cu o poză de grup, specifică nouă, dar puțin mai formală de data aceasta, fiind o întâlnire importantă.



No comments:

Post a Comment