February 21, 2013

Ce să fie, ce să fie?


Oare ce să fie?
Nu e nimic ieşit din comun din punct de vedere cercetăşesc, bineînţeles. Suntem doar noi, cercetaşi pasionaţi de ceea ce facem, oameni pentru care ziua de 22 februarie este o zi poate la fel de importantă ca şi ziua de naştere a fiecăruia în parte.

Ne pregătim de ceva vreme cu proiectul nostru pentru această zi. Proiectul se numeşte "I like scouting for..." şi este în engleza pentru că vrem să transmitem mesajele întregii lumi. Am scris fiecare ce am simtit când ne-am întrebat pentru ce ne place să "cercetăşim" şi astfel am adunat o serie de mesaje care propagate astăzi în lume să aducă un moment de linişte şi să pună un zambet pe buzele oricui. Am postat în avans pe Facebook poze cu fiecare din noi ţinând în mână un semn de întrebare desenat pe o foaie din cauză că aveam nevoie de un fir narativ pentru a pune în valoare deznodământul. Ce dorim să facem este să transmitem tuturor mesajele noastre de pace şi egalitate, fie că sunt români, fie că sunt străini, fie că sunt cercetaşi sau nu. 

Iar pentru cine nu ştie, 22 februarie este ziua fondatorului (Founder's Day), a tatălui mişcării cecetăşeşti, Robert Baden-Powell. Este o zi pe care o sărbatorim alături de prietenii noştri cercetaşi şi, astfel, contribuim cu înca puţin la dezvoltarea mişcării scout în lume.

Keep scouting! ("Continuaţi să cercetăşiţi!")
YiS,
Diana Pantea

Poze: Raluca Popescu (Omul cu ideea proiectului), Isa Tent


























No comments:

Post a Comment