November 24, 2014

Hike Bucegi 1.11.2014

   În weekendul 1-2 noiembrie 2014, câțiva membri ai Centrului Universitar București au hotărât să lase în urmă vremea urâtă și mohorâtă a Bucureștiului și să se avânte pe un traseu spre cabana Malaiești. Mai auziseră ei ceva despre traseu și cabană de la niște înaintași de-ai lor ce fuseseră pe acolo la începuturile centrului, dar au zis că vor să-și încerce și ei puterile până acolo.
   Noi, scribi destoinici ai cercetășiei, i-am rugat să ne povestească tot, dar ne-a venit de la ei doar o scrisorică, scurtă, dar concisă, și abia așteptăm să le urmăm pașii prin acele meleaguri pe viitor:
   Luna noiembrie a început într-un stil autentic cercetăşesc. Zorii zilei de sâmbătă, 1.11.2014, ne-au găsit pe patru dintre noi în trenul spre Buşteni. Hike-ul în Bucegi a urmat traseul Tache Ionescu, spre cabana Mălăieşti. Ceaţa halloweeneană ne-a urmărit fidelă, slujindu-ne drept motivaţie şi cotă altimetrică.   
  După parcurgerea traseului al cărui peisaj ne-a arătat Parângul, Piatra Mare şi Piatra Craiului, am ajuns la cabana Mălăieşti, unde chitariştii noştrii au fost primiţi cu entuziasm. Ne-am bucurat până noaptea târziu de o cântare originală şi diversă.   
  Duminică, după ce am mai explorat împrejurimile, am coborât pe la cabana Diham. Am încheiat această excursie frumoasă într-un mod responsabil, exercitându-ne dreptul la vot."

    Așa ne-a povestit Diana Cernat, proaspăt boboc în capitală, căreia îi urăm bun venit și multă baftă!

Închei și eu povestea la această oră târzie,
Roxana

<Mai multe imagini pe pagina de facebook a Centrului Universitar Bucuresti: aici>

No comments:

Post a Comment